Resedagboken

Idag landade jag på flygplatsen i phuket som ligger i thailand för min kompis Tirawit och hans tjej Hanna ska gifta sig. Dem bor i thailand varannat halvår och varannat halvår i sverige. Dem mötte mig på flygplatsen, och vi åkte hem till dem med deras buckliga Fiat punto. Dem visade mig deras lägenhet som ligger ungefär 200 meter från havet. Jag hade inte käkat sen jag var på flyget så vi tog oss ner till en resturang och beställde mat, jag beställde ris med wookade kyckling och grönsaker med gul curry. Tjejen som serverade oss hade väldig färgglada kläder med mycket guld på.


Kommentarer
Postat av: Ann Simonsen

Bra start på resan, Danile. Ha det så bra!

2009-12-10 @ 12:06:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0